Polyglutt skola, en pedagogisk app

Det var roligt att mitt förlag kontaktades av Inläsningstjänst för skriva avtal om att ge ut några av mina böcker på deras kombinerade läs och lyssna-app Polyglutt Skola. Jag måste säga att jag är imponerad av hur det fungerar, och över inläsarnas genomgående stora skicklighet.

En av böckerna är Dryader och Demoner. Den har när den lanserades på Polyglutt den 3/2 2021 fått ett nytt omslag. Men så är det ju också en "annan" bok, med både text och ljud. Fantastiskt bra inläst av Jakob Stefansson! Han till och med framför egna sångtolkningar av mina texter. Det är att lägga ner sin själ i arbetet! Bravo!



Här kan ni se ett kort exempel av hur Polyglutt fungerar. Jakob läser ur Dryader och Demoner.


#Polyglutt #skola #fantasy #dryaderochdemoner #boktips #inläsningstjänst #JakobStefansson



Kommentarer